Ziua 1
Plecare ora 07:30 din Bucuresti (Piata Constitutiei, in fata Casei Poporului, parcarea mare) pe ruta Bucuresti - Targoviste - Brasov, retur pe Valea Prahovei.  Vizitam:
 - Ansamblul Monumental Curtea Domneasca Targoviste. Curtea Domneasca din Targoviste reprezinta un complex de cladiri si fortificatii medievale ce au avut rol de resedinta a unor voievozi ai Tarii Romanesti si, totodata, punctul relativ important in sistemul defensiv al tarii. 
 - Masa de pranz la Popas Ioana - inclusa (platou cu produse traditionale, fel principal, desert).
 - Ne indreptam catre Cheile Gradistei. Pe timpul iernii, aici se pot practica sporturile de sezon precum ski si snowboarding pe partiile din apropiere de dificultate usoara si medie. De asemenea exista si locuri unde ne putem distra cu saniutele, care se pot inchiria de la unul din cele 2 centre din complex. Timp liber la dispozitie pentru activitati individuale.
Cazare cu cina la Hotel Apollonia 3* sau similar in Brasov.


Ziua 2
Mic dejun. 
 - Timp liber pentru activitati individuale in Poiana Brasov. Poiana Brasov este situata pe muntele Postavaru, la o altitudine de 1020 m si aproximativ 13 km de orasul Brasov. Este cea mai renumita statiune pentru sporturile de iarna, avand 9 partii de schi, cu grade diferite de dificultate. De asemenea, tot aici se mai gasesc si terenuri de sport, un lac, baruri si restaurante si bineinteles, unitati de cazare de mai multe categorii (hoteluri de lux, pensiuni, vile si cabane). Este un loc ideal si pe timpul verii, de aici pornind trasee montane catre cabana si varful Postavarul (1799 m).
Plecare catre Bucuresti, sosire in jurul orei 22:00 in functie de trafic.



Pretul include:
 - transport cu autocar clasificat;
 - 1 noapte cazare cu mic dejun si cina la Hotel Apollonia 3* sau similar in Brasov;
 - masa de pranz la Popas Ioana (10.02.2024);
 - ghid de turism atestat.

Pretul nu include: 
 - intrarile la obiectivele turistice - tarifele au caracter orientativ (Curtea Domneasca - 15 lei/pers);
 - ghizii locali;
 - cheltuieli personale;
 - taxa de oras pentru fiecare cazare unde aceasta este solicitata;
 - alte taxe de vizitare;
 - asigurare medicala (dupa caz) si storno (optional);
 - vizite optionale
 - locuri preferentiale in autocar - primele 3 randuri (100 lei/pers/loc rand 1, 75 lei/pers/loc rand 2, 50 lei/pers/loc rand 3);
 - taxa de rezervare pentru obiectivele turistice (dupa caz);
 - alte costuri neprecizate la rubrica pretul include.

Avans minim 30% in termen de 7 zile din momentul efectuarii rezervarii. Diferenta se achita cel tarziu cu 15 zile inainte de plecare. 

Modalitati de plata: cash in agentiile de turism, cash in agentiile bancare, prin transfer bancar (internet banking) sau plata cu cardul direct pe site. Excursia trebuie achitata integral inainte de plecare.

Supliment camera single: 150 lei / pers. 

Grup minim: 25 persoane.

Tarife copii:
Copiii pana la 5 ani cazati cu doi adulti beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar, nu beneficiaza de mese, achita 65% din pret pachet (370 lei), beneficiaza de loc in autocar.
Copiii cu varste 5 ani - 12 ani cazati cu doi adulti achita 85% din pret pachet (485 lei), beneficiaza de mese si loc in autocar, se asigura pat suplimentar.
Copiii cu varsta peste 12 ani sau copii insotiti de un singur adult achita pret intreg.

Acte necesare: cartea de identitate valabila. 

NOTA: Locurile in autocar se distribuie incepand cu a doua bancheta in ordinea achitarii avansului.

OBSERVATII generale de calatorie:
1) tarifele de intrare la obiectivele turistice se achita la fiecare in parte in moneda locala si se pot modifica de catre autoritatile locale independent de agentie;
2) camerele single se confirma doar de catre agentie; persoanele care se inscriu singure si pentru care agentia nu gaseste partener vor fi informati telefonic sau in scris si vor achita suplimentul de camera single cel tarziu cu 3 zile inainte de plecare; achitarea suplimentului de camera single nu implica loc singur pe bancheta in autocar. Refuzul de a achita suplimentul single inainte de plecare si renuntarea la calatorie se penalizeaza conform articolului Conditii pentru Anulari / Penalizari;
3) clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; existenta anumitor facilitati precum minibar, balcon, frigider, cana fierbator pentru prepare ceai/cafea in fiecare camera, wi-fi in camera, etc nu pot fi garantate de catre agentie atat timp cat se asigura categoria de stele mentionata in programul detaliat. Unitatea de cazare poate solicita taxe suplimentare (minibar /frigider, seif, aer conditionat etc), turistul avand obligatia sa le achite si se informeze asupra acestora inaintea utilizarii acestor servicii. Este interzis fumatul in camerele unitatilor de cazare (cu exceptia camerelor pentru fumatori). In caz contrar, turistul va suporta toate penalizarile impuse de unitatea de cazare. Eventualele daune produse de turist in unitatea de cazare revin ca obligatie de plata acestuia. 
4) agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
5) daca pentru pentru efectuarea calatoriei este necesara indeplinirea de catre Calator a unor formalitati suplimentare (de exemplu, calatoria impreuna cu minori, situatia in care numele calatorului este schimbat ca urmare a casatoriei/desfacerii ei etc.), acesta are obligatia de a indeplini toate cerintele legale. Pentru o informare optima, agentia recomanda si consultarea site -ului www.politiadefrontiera.ro si a site-ului Ministerului Afacerilor Externe a Romaniei: http://www.mae.ro, pentru informatii complete privind Regimul de calatorie in strainatate, cat si in ceea ce priveste conditiile de calatorie/intrare pe teritoriul tarii/tarilor de destinatie. 
6) daca tara de destinatie impune obligativitatea efectuarii unor teste PCR pentru virusuri (SARS COV 2, sau alt tip de virus) sau obligativitatea de vaccinare, acestea din urma cad in responsabilitatea turistului si nu obliga agentia de turism la vreo despagubire sau anulare gratuita a rezervarii. 
7) distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de insotitorul de grup; in cazul  in care turistul are cerinte speciale cu privire la cazare  (camere alaturate, camere cu balcon, etc) nu vor fi considerate confirmate decat in masura disponibilitatii de la fata locului.Mesele incluse in program sunt de categorie meniu standard, fix pentru toti turistii la fel. Orice solicitare de schimbare a acestuia se considera drept cerere speciala si se achita extra la fata locului de catre turist. Agentia de turism nu garanteaza meniuri speciale, nu are obligatia de a se informa cu privire la preferintele sau regimurile culinare ale turistilor, acestea fiind satisfacute in masura posibilitatilor la fata locului. Nominalizarea hotelurilor se va face la cerere dupa transmiterea informarii de plecare (cu 2 zile inainte de inceputul calatoriei, prin exceptie cu 24 ore inainte de plecare). Mentiunea in program a denumirii hotelului continuata de expresia  asau similara face referire doar la categoria de confort si regimul de masa al hotelului.
8) ghidul/ conducatorul de grup poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice fara a afecta structura programului; in caz exceptional, obiectivele din program se pot inlocui cu altele doar din motive care nu tin de agentie sau turisti (conditii meteo, restrictii de acces, cauze naturale, decizii care tin de autoritati);
9) conform reglementarilor internationale, serviciile de ghidaj in interiorul muzeelor si la obiectivele turistice pot fi asigurate doar de catre ghizii locali; ghidul roman va face o prezentare in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care se achita taxe ghizi locali in programul turistic sau daca grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia la fata locului.
10) agentia nu este raspunzatoare pentru deteriorarea, pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
11) este obligatorie respectarea instructiunilor ghidului insotitor si intervalele orare date de acesta; este obligatorie respectarea masurilor de pandemie in vigoare. Pentru obiectivele turistice unde este nevoie de rezervare in prealabil, agentia va percepe o taxa de rezervare;
12) efectuarea partiala sau integrala a oricarei sume prin intermediul bancar reprezinta acceptarea pe deplin a termenilor si conditiilor prevazute in contractul de prestarii servicii turistice (disponibil pe site - recomandam citirea acestuia); turistul isi asuma ca este apt pentru calatorie si nu necesita asistenta specializata (cazuri medicale/ dizabilitati). Turistul aflat in situatie atipica (medicala sau de necesitate speciala) este obligat ca notifice in scris agentia cu privire la situatia personala inainte de inscriere si sa ceara acordul pentru participare. Ne rezervam dreptul de a refuza participarea persoanelor care ca urmare a situatiilor speciale pot pune in dificultate derularea programului turistic, afectand astfel toti participantii la calatorie.
13) transportul se va realiza cu microbuz, minibus, midiautocar, autocar in functie de numarul de turisti participanti la program; turistul are obligatia respectarii conditiilor de transport persoane disponibile pe site (recomandam citirea acestora).. In mijlocele de transport sunt interzise fumatul, consumul de bauturi alcoolice sau substante stupefiante. Ne rezervam dreptul de a nu imbarca sau de a debarca (dupa caz) pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca conditiile de transport persoane, fara rambursarea costurilor de transport. Pasagerii se obliga sa achite catre compania de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
14) transbordarea se efectueaza pentru un minim de 8 persoane pentru fiecare localitate de transfer; pentru un numar mai mic de persoane, transbordarea se efectueaza in conditii speciale comunicate de agentie (tarif si durata);
15) prezentul program este parte integranta a contractului de prestari servicii turistice incheiat si se completeaza cu informatiile precontractuale disponibile pe site (recomandam citirea acestora). Recomandam incheierea asigurarii storno pentru a va proteja inainte de plecare (in cazul anularii calatoriei) si a asigurarii medicale pentru protectie pe durata derularii programului turistic (in cazul unor situatii medicale neprevazute).

Conditii pentru ANULARI, PENALIZARI:
a) 30% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii. 
b) 70% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face in intervalul 30 zile - 16 zile inainte de plecare.
c) 100% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 15 zile inainte de plecare.
d) 100% din pretul pachetului de servicii pentru neprezentarea la program indiferent de motivul invocat.
e) 100% din pretul pachetului de servicii in cazul achizitionarii pachetelor cu orice tip de reducere: Early Booking/ Inscrieri timpurii/ Litoralul pentru toti/ Decada balneara/ Saptamana de refacere/ O saptamana la munte/ Last minute/ Ultra Last minute/ Oferte speciale/ Targ Turism/ Seniori/ Craciun/ Revelion/ Martisor/ Fidelitate sau alte programe similare.
f) 100% din pretul pachetului de servicii cand calatorul nu poate pleca in calatorie pentru ca documentele personale necesare efectuarii calatoriei nu sunt complete sau nu sunt conforme cu cerintele normelor legale in vigoare, cand calatorul este intors de la granitele Romaniei de catre politia de frontiera din motive ce nu tin de agentie sau calatorul nu este acceptat de catre organele de frontiera din tara de destinatie (valabil pentru calatoriile inafara Romaniei).
g) 100% din pretul pachetului de servicii pentru in cazul in care plata pentru serviciile turistice interne a fost facuta partial sau integral cu vouchere de vacanta.
h) 100% pentru biletele de avion.

Nota: In situatia in care masurile luate de catre autoritati impun restrictii de calatorie care ingreuneaza sau fac imposibila executarea pachetului de servicii de calatorie, turistul va beneficia de un VOUCHER emis de CISTOUR (considerat anexa la contractul de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie, pentru intreaga suma achitata). Voucherul poate fi utilizat timp de 12 luni de la emitere, integral la efectuarea uneia sau mai multor rezervari pentru orice pachete CISTOUR Agency in calitate de organizator. In cazul utilizarii VOUCHER-ului pentru mai multe pachete turistice, acestea trebuie comunicate simultan.

vezi mai multe

Camera Dubla
Transport Autocar Bucuresti - Brasov
Transport Autocar Brasov - Bucuresti

vezi mai multe

Circuite cu autocarul din Bucuresti catre EXCURSIE 2 ZILE POIANA BRASOV - CHEILE GRADISTEI - POPAS IOANA, Toate locatiile, Romania

Verifica tarife si disponibilitate